петък, септември 21, 2007

USA, here I come!

Изпратих ги.
Алекс.
Емка.
Ачето.
Заминават за САЩ днес. Ще пристигнат в Чикаго в ранния следобед, все едно изобщо не са пътували 14 часа... Grandpa ще им се радва толкова много.

А на мен сега така ми липсват. Алекс се смя тази сутрин. Беше щастлив. Закачаше се. Хубавото ми момче! Дано бързо свикне с часовата разлика и тича много-много из Уотърлу. Боже, адски много ще ми липсва. Взеха му няня (одеалцето от Granny) и ата (водата), а той се запаси с останалата част от кифлата за закуска. Обух му обувките, целунах си го, целунах и ма-му и та-тйи (леле, толкова ми се иска да мога да запиша как го казва! Уникален е.) и заминаха. Сега сигурно почти стигат летището, а след 45 минути ще са в самолета.
До Виена ще е лесно.
Обаче после. Усещам как стюардесите ще тичат след Али, а той ще ги гледа начумерено и ще си бръчка нослето (а как яко го прави това!) и ще вика Найн! наляво и надясно :-) Само дано в един момент се кротне и заспи, че не ги виждам Емка и Ачето иначе. Взеха Беъра и Тъбисите, за известно време ще са ОК, Алекс ще е хипнотизиран. Обаче като свършат Беъра и Тъбисите?! Не знам. Гледката през прозореца хич няма да го впечатли. Количките му ще са забавни за кратко. Вече си го представям :-) И честно казано се усмихвам като си го представям. Ще е забавен, викащ, беснеещ и плачещ (в случай, че някой не го е чул). Емка сигурно като разбере, че се усмихвам на подобна представа, ще ми каже, "Ама хайде включи се и ти в представата, а." :-)
Уф, Емко, да не мислиш, че не ми се иска да съм с вас! Ама следващия път. Дори бих обещала, обаче първо ще трябва да се наговорим с Ели, после да се наговорим с Алекс, после с теб и Ачето и после. Абе, много 'после' станаха.

Anyway... Знам, че ще са щастливи там. Знам, че ще си изкарат най-най-хубаво. Защото хората, при които отиват, ги обичат повече от всеки друг. И Ели се е въоръжила с хиляди списъци с места за посещение, неща за виждане, ястия за опитване, игри за научаване. На Али ще му хареса, знам си. На ма-му и та-тйи още повече.
USA, here we come! Хайде, мили мои, have the best of fun! :-)