сряда, май 07, 2008

"Удивително!"



Наистина е удивителен!
Днес тази снимка ми осмисли деня! Нали е красив? Най-красивото малко човече, което някога съм виждала :)
Само за протокола, Али никога не е спал на спалнята на мама и тати! Както каза Емка, "Само като бебе."
То като бебе не се брои. Общо взето където те сложат, там заспиваш :) И после там се събуждаш.
Държа да отбележа, че Алекс е адски самостоятелен. Спи в собствена стая, собствено легло, има си собствено одеалце (без което не може общо взето). И никога не е е намирал леглото на Емка и Ачето за особено привлекателно за сън. По-скоро за игра, за място, от което да гледа Телетъбис, за място, което да разхвърля, но не и за място, където да спи.
А на снимката по-горе спи така, сякаш винаги е спял на това легло. Е, не съвсем де :) Малко не е улучил границите на леглото. Това е най-сладко всъщност! Как му висят крачетата :) Милият! Чудя се как изобщо му е удобно...

Не знам, то като се замисля, снимката говори тооооолкова много сама за себе си, че няма нужда аз да пиша каквото и да било.

Само ми се искаше да мога да му кажа и днес колко го обичам. Или знам ли, абе снимката просто ми припомни колко много го обичам. Най-много!

Съвършено невероятно удивителен е, наистина! :) Моето Буболече.

Няма коментари: