вторник, септември 09, 2008

За детската градина

Вчера беше първият ден на Али в детската градина.
Заедно е с Леа и Джоши. Което е добре. Даже супер :)

Плакал е много. Тази сутрин също.
Въпреки всичко обаче, смятам, че му харесва. И то доста. Снощи съвсем спонтанно реших, че искам да си ги видя, него най-вече (тук Емка ще изревнува на шега, знам :P). И честно казано, Алекс беше най-най-щастливото момченце. И превъзбуден беше. Усмихнат, шумен... то шумът аз го започнах, признавам. Чух, че са у Верчето, а тя живее на първия етаж, и се развиках под прозореца "А-аа-ааа-аааалекс!" И той ме чу и защо да не върне жеста с "Теди-ии-иии-ииии!" Ел се учуди, че толкова добре ми казвал името. Ми аз какво й разправям от сума време?! Хваля се наляво и надясно.

Та, това, което исках да кажа, е че в живота на малкото ми момче започва един нов период, изпълнен с приключения и любопитни мигове и нови думи, нови отговори на по-сложни въпроси, нови приятели, нови лица, нови открития, изобщо - все нови и прекрасни неща.
И като се замисля, че сякаш вчера беше на два месеца и спеше непрекъснато. Сега е толкова голям. И не знам дали е хубаво или лошо, ама времето минава неусетно бързо. Докато се обърна и той вече говори всичко, ходи на детска градина, скоро ще навърши три годинки, става все по-красив.

(и дяволит :))

Няма коментари: