вторник, октомври 16, 2007

And the Little Prince's back!

Алекс и Ачето заминаха да вечерят оттатък. Емка е на репетиция.
Вчера се прибраха от Щатите. Не мога да им се нарадвам.

Алекс е променен. Не мога да преценя как, обаче. Има си собствен куфар! С Мечо Пух и Тигър. Тъкмо го напълнихме с играчките му от банята. Сега е един такъв тежък. Ама Алекс се справя. Хваща си го за дръжката и важно-важно крачи из спалнята. Толкова е красив!

И не млъква. Говори си нещо. Супер неразбираемо. Ама говори, което е важното. Станал е по-приказлив. Обяснява надълго и нашироко за всяка своя нова придобивка от Щатите. Добре, че ги виждам тези негови придобивки, защото нищо не му разбирам.

...наяде се май. ето го при мен. с отворен куфар. и хвърлящ играчки наляво и надясно...

Гледах много снимки и клипчета с Алекс, грени и деди (това са Ели и Живко). Деди изглежда супер горд с внука си!
Косят заедно трева.
Поливат цветята.
Събират листата.
Ще ми се и снимки да сложа, ама не знам дали са качени вече.

...Алекс е изкъпан и ще спи...

Леле, толкова да ми е липсвал. Чак ми е трудно да го напиша/опиша. Хваща ме за ръка. Иска да ми показва разни неща. Гледаме заедно Телетъбис, все неща, които последните три седмици не сме правили заедно.
А сега пак сме си заедно :-) И си играем. И си говорим. И растем. Станал е по-голям, определено. Още малко и ще е на цели 2! Сякаш вчера се роди. Още си пазя смс-а от Емка от 29.11.2005. Скоро го четох дори. 3,200 кг, 50 см. Перфектен! И мъничък. И сбръчкан. И ревящ.

А сега голям! И смеещ се. И плачещ. И разнасящ какво ли не оттук натам и оттам насам и напред назад и нагоре надолу. И умен. И запомнящ. И повтарящ. И си е вкъщи!

И вече спинка :-)
Лека нощ, Буболечка! И welcome home!

Няма коментари: