понеделник, юли 23, 2007

Home Alone

Алекс вече спинка. Измори се. Ходихме на разходка. Тича толкова много. Смя се още повече. Взехме си четири кубчета, за да си играем с тях - той взе три жълти, аз - едно синьо. И не спряхме да ги хвърляме в парка. Хвърляме, взимаме от земята, хвърляме, взимаме от земята, хвърляме... Така и не му омръзна.
Гонихме се - аз него, той мен и пак.
Снимахме се, красив е!
Като отивахме към парка, срещнахме една двойка. Говореха си нещо. Когато се приближихме, момичето млъкна и се загледа в Алекс. Като ни задминаха, тя попита приятеля си, "Видя ли го? Беше много красив! И имаше кърпа на вратлето."
А на мен ми стана супер готино!

Алекс целува много вече, адски много. И хапе докато целува. Всеки път щом го стигнех, докато се гонехме, той ме гушваше и ме целуваше по бузата. Отваря широко уста, хваща ми главата и бам! - ухапана :)

Слънцето ми - каза Верчето, докато се радвахме на Арлина.
Да, слънце ми е той :)
А сега спи. Изпи си млякото (ама че готино мирише това Фризо!) Лапна си палеца. Цункахме се за Good night! и voila... До утре, когато ще се събуди с усмивка, ще закусваме с Иван, може и на разходка да отидем.

Отгоре на всичко Алекс вече казва Теди. Не Теде както доскоро, а Теди :) Може и да не влага това, което аз влагам, казвайки Алекс, но е страхотно да чувам името си, казано от него. Наистина.
Знам, че ще го видя само след няколко часа, а вече ми липсва. Липсва ми смехът му. И умората след като сме се гонили, след като сме се опитвали да се нахраним, след като сме се преобували, след като сме се къпали.
Голямо щастие е той, най-голямото. Мисля, че Емка знае колко много го обичам. Мисля, че и той знае. Или поне усеща. Защото ми се радва. И ме прегръща. И ме целува. И ме хваща за ръка. И казва името ми.

И, btw, движим се по план - Али си легна късно, май и аз така ще направя. Аз пих бира, той - мляко. Само дискотеката забравихме, ама утре...
До утре, Буболечка моя! Спи спокойно и сънувай само хубави неща. And don't let the bad bugs bite!

(Снимки ще кача едва другата седмица, защото си забравих кабела вкъщи. Пфу!)

Няма коментари: